Sunday, July 5, 2015

06.17.2015 Regrets, Loss, And Grief (下一頁的我)


下一頁的我


Thank you for waking up at 5am to take me to the airport one last time after our breakup.
Despite everything that have happened you are still nice to me, I don't deserve you.


Written on 07/02/201506說想你,說我以前沒有好好的珍惜你都太晚了。我們已經都變成過去式了。說聲對不起只能填一填傷口的結疤。要是我真的覺得你有那麼重要那我就不會那麼不尊重你的一言一語,我也不會對你大驚小怪的。實話說的直一點,你已經給過我不知道多少機會了。而我只把你說的都當成耳邊風。我以為我們是一輩子的,但是我都沒發覺你有多麼多麼的不快樂。我不知道我傷了你多少次了你還是會默默的原諒我。我回想了一下,你到底是看上我的那裡?我很愛罵你,很愛在你前面說你的壞話,什麼是我都經常說是你的錯,還愛說一些讓你感受到沒安全感的話。害你自尊心都悲傷了,安全感也沒了,還要逼的跟我嗆,而且還要被我臭罵一頓。我看起來真的不值得你的原諒。在一起那麼久了,我還沒有自己知覺,真的很想揍自己。你實實都依著我,我想去哪裡,我想做什麼事你都陪我,我要辦事時要是你有空你會陪我,我很無聊想要聊天時,要是你能,你也會用你保貴的時間來陪我在電話上聊天,或者陪我簡訊一整天要是你沒空的話。你讓我踩在你的頭上,讓我每次都不知不覺的踩的太過頭,害你感到悲哀跟傷痛。現在的我,有什麼資格要求你回到我的身邊?現在的我哪有什麼資格再問你願不願意跟我再重新開始?整個墨西哥的程旅滿腦子都是你,都在回想我們做過的事,我們說過的話,我們在一起的時候,然後我就會坐在角落單單和回想跟自責。自責當初沒有好好的對你,沒有好好的珍惜你。現在已經太晚了。像那首歌說的一樣,好的事情也總然需要結束。可能我們不是命中注定要在一起吧。
我以為我們會走的更遠,我以為我們沒事的,可是我都忘記停一下去看你到底高不高興,看一下我怎麼對待你的。我都估率了你的感受,我只有估率自己的感受。我好恨我當初的決定。愛應該是大方的,是不能逼迫的。有句名言說,要是你愛一個人的話,你就得放他走,要是他寧願回來,那就是屬於你的,可是要是他不回來的話那麼他從原本就不屬於你的,而你得讓他走。我好恨那句詞,因為我不懂為什麼。對我來說,愛一個人是自私的,我怎麼能說放就放?不能啊,哪有那麼簡單啊。尤其是看到對方終於有了個新的女朋友,心裏總是會痛。在嘴巴明明說說會祝他們幸福可是心裏還不是會痛的要命。我真的不懂愛,我也真的不想懂。愛好複雜,好亂。可以讓一個人失去理智,變成白癡,何必勒。我愛唸,愛把每件小事都怪在你的頭上,愛計較,愛跟你吵架,把不需要吵架無理頭的小事都變成大事,小事大鬧。我又愛跟你頂嘴,吵架都非虛我贏,還真的愛跟你吵的每天都你死我活,每天都至少會聽你說對不起,因為你都讓我贏。我好恨自己沒有好好的珍惜你,現在的我,已經太晚了,沒有這個福氣去珍惜你。我好恨自己恨我等了這麼久才發現,才自覺。我恨我當初開始沒對你好。害你每次都得和我道歉,就算是我的錯也是你道歉。在世上沒有一個人能應付我的脾氣。可是你就能,你的溫柔,慈悲,貼心,跟耐心都用在我的身上,而我卻還是欺負你,踏在你的頭上,害你每次受傷。我值得今天的下場,失去你的下場。
現在的我們連朋友都當不成,而當時以前的我們有說不完的話,比好朋友更親。
雖然我們現在連朋友都不如,但願有一天我跟你有緣能再度從新開始,但願你有一天會回頭再給我一次機會讓我好好的對你。好好的愛你。因為現在的我不值得得到你的愛。現在的我已經失去讓你愛我的資格。17
不屬於我的幸福我還是不要碰不要求,不然最後受傷的還是我。可能這輩子的我不值得擁有幸福。

So I am too lazy to translate it all to english, and asked my friend, Google translate for help, so don't mind some things not making sense...Like you said, that I had not cherish you too late. We have all become past tense. I'm sorry to say only fill a fill wound scarring. If I really think you are so important that I would not be so do not respect your word spoken, I will not have you fuss. Honestly straight point, you've given me a chance I do not know how much. And I say to you all fell on deaf ears. I thought we were a lifetime, but I have not noticed how much you unhappy. I do not know how many times I hurt you or will you forgive me silently. I thought for a moment, I fancy you in the end there? I call you love, love in front of you say bad things, what I have often said to be your fault, but also love to say something that makes you feel insecure words. Harm your self-esteem are sad, there is no sense of security, and also forced to choke me, but also I gave it to be. I look really do not deserve your forgiveness. Together so long, I do not own perception, really wanted to hit himself. Truly you are depending on me, I want to go, I want to do something you are with me, when I want to work, if you have time you will accompany me, I'm bored I want to chat, if you can, you also you will use the valuable time with me on the phone chat, or SMS with me all day if you do not empty words. You let me step on your head, so that every time I unknowingly stepped on too far and hurt you feel sad with grief. Now, I'm asking you what right back to me? Now how can I ask you what qualifications and I would be willing to re-start? Mexico trip full of mind throughout the process are you in retrospect we did, we have said, we were together, and then I'll just sit in the corner and recall with remorse. ERA did not receive proper for you, you do not cherish. Now it is too late. Like the song says, like, good things are always natural need to end.Perhaps we are not destined to be together now.I thought we would go further, I think we all right, but I have forgotten pause to see you in the end high unhappy, look at how I treated you. I estimate the rate of your feelings, I only estimate the rate of their feelings. I Haohen my original decision.Love should be generous, not persecution. There is a saying that if you love someone, you have to let him go, if he would prefer to come back, it is yours, but if he does not come back, then that he had not belong to you, and you have to let him go.I Haohen phrase word, because I do not know why. For me, love a person is selfish, how can I say Fangjiu Fang? Not ah, how so simple ah. Especially to see the other side finally has a new girlfriend, my heart will always be pain. In the mouth will obviously talk about wish them happy but my heart was not hurt terribly.I really do not know love, I really do not want to know. Hobbies complicated mess. Can make a person lose control becomes an idiot, why Le.I love to read, love to blame every little thing in your head, loving care, love quarrel with you, the little things do not need to fight unreasonable head have become a major event, trivial row. I love to talk back to you, quarrel is true I won, really love you quarrel with life and death every day, every day at least to hear you say I'm sorry, because you have to let me win. I Haohen he did not cherish you, now I, too late, you do not have this good fortune to cherish. I hate myself Haohen I waited so long to find it consciously. I hate that I did not start on Hello. Each had to hurt you and I apologize, even if it was my fault but also to apologize to you. No one in the world can cope with my temper. But you can, your gentle, compassionate, caring, and patience are used in my body, but I was still bully you, stepping on your head and kill you every time injury. Today I deserve in the end, you end up losing.Now we can not even friends do not succeed, and then before we have lots to talk about, closer than friends.Although we are not even friends such as, I hope one day I can tell you again destined to start again, I hope one day you will come back to give me a chance to let me have a good for you. Good love you. Because now I do not deserve your love. Now I've lost my qualifications make you love.I do not belong to my happiness was not to touch is not required, or the last thing I was injured. Maybe I do not deserve this life is to have a happy.
====Then there's the Greek verison I google translated for fun.06 Όπως είπατε, ότι δεν είχα να σας αγαπάμε πάρα πολύ αργά. Έχουμε γίνει όλοι σε παρελθόντα χρόνο. Λυπάμαι να πω μόνο γεμίσει ένα ουλές πλήρωσης τραύματος. Εάν πραγματικά νομίζετε ότι είναι τόσο σημαντικό το γεγονός ότι δεν θα ήμουν έτσι δεν σέβονται τον λόγο σου μιλήσει, δεν θα έχετε φασαρία. Ειλικρινά ευθεία το σημείο, έχετε μου δίνεται η ευκαιρία δεν ξέρω πόσο. Και λέω σε όλους σας έπεσε σε κουφά αυτιά. Νόμιζα ότι ήταν μια ζωή, αλλά δεν έχω παρατηρήσει πόσο δυστυχισμένο. Δεν ξέρω πόσες φορές έχω να σας βλάψει ή θα με συγχωρήσετε σιωπηλά. Σκέφτηκα για μια στιγμή, θα σας άρεσε η ιδέα στο τέλος εκεί; Καλώ αγαπώ, αγάπη μπροστά σας πω άσχημα πράγματα, αυτό που έχω πει πολλές φορές ότι είναι το ελάττωμά σας, αλλά και την αγάπη για να πω κάτι που θα σας κάνει να αισθάνονται ανασφαλείς λέξεις. Βλάψει την αυτοεκτίμησή σας είναι λυπηρό, δεν υπάρχει καμία αίσθηση της ασφάλειας, καθώς επίσης και αναγκάστηκαν να μου πνίξει, αλλά επίσης μου έδωσε να είναι. Περιμένω πραγματικά δεν αξίζουν συγχώρεση σας. Μαζί τόσο καιρό, εγώ δεν κάνω τη δική της αντίληψη, πραγματικά ήθελε να χτυπήσει τον εαυτό του. Πραγματικά σας ανάλογα με εμένα, θέλω να πάω, θέλω να κάνω κάτι που είναι μαζί μου, όταν θέλω να εργαστώ, αν έχετε χρόνο, θα με συνοδεύσει, βαριέμαι θέλω να συνομιλήσετε, αν μπορείτε, επίσης, θα χρησιμοποιήσει τον πολύτιμο χρόνο τους μαζί μου για το chat του τηλεφώνου, SMS ή μαζί μου όλη την ημέρα αν δεν κενά λόγια. Μπορείτε επιτρέψτε μου βήμα στο κεφάλι σας, έτσι ώστε κάθε φορά που εν αγνοία τους πάτησε πολύ μακριά και να βλάψουν αισθάνεστε λυπημένος με θλίψη. Τώρα, σας ρωτάω τι ακριβώς πίσω σε μένα; Τώρα, πώς μπορώ να σας ρωτήσω ποια είναι τα προσόντα και θα ήμουν πρόθυμος να ξαναρχίσουν; Μεξικό ταξίδι γεμάτο νου καθ 'όλη τη διαδικασία που είναι εκ των υστέρων κάναμε, είπαμε, ήμασταν μαζί, και στη συνέχεια θα καθίσει ακριβώς στη γωνία και να υπενθυμίσει με τύψεις. ΕΧΕ δεν λαμβάνουν την κατάλληλη για εσάς, δεν αγαπάμε. Τώρα είναι πολύ αργά. Όπως λέει το τραγούδι, όπως, τα καλά πράγματα είναι πάντα φυσική ανάγκη να τερματιστεί.Ίσως δεν προορίζονται να είναι μαζί τώρα.Νόμιζα ότι θα προχωρήσουμε περαιτέρω, νομίζω ότι όλοι δίκιο, αλλά έχω ξεχάσει παύση να σας δούμε στο τέλος υψηλή δυστυχισμένο, κοιτάξτε πώς θα αντιμετωπίζονται. Εκτιμώ ότι ο ρυθμός των συναισθημάτων σας, το μόνο που εκτιμούν το ποσοστό των συναισθημάτων τους. Έχω Haohen αρχική απόφασή μου.Η αγάπη πρέπει να είναι γενναιόδωρη, δεν διώξεις. Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι αν αγαπάς κάποιον, θα πρέπει να τον αφήσει να πάει, αν θα προτιμούσε να έρθει πίσω, είναι δική σας, αλλά αν δεν έρθει πίσω, τότε που δεν είχε ανήκει σε σας, και θα πρέπει να τον αφήσει πάει.Έχω Haohen φράση λέξη, γιατί δεν ξέρω γιατί. Για μένα, η αγάπη ένα πρόσωπο είναι εγωιστής, πώς μπορώ να πω Fangjiu Fang; Δεν Αχ, πώς τόσο απλό Αχ. Ειδικά για να δείτε την άλλη πλευρά έχει τελικά μια νέα κοπέλα, η καρδιά μου θα είναι πάντα πόνο. Στο στόμα θα μιλήσει προφανώς για να τους ευχηθώ ευχάριστη θέση, αλλά η καρδιά μου δεν ήταν κακό τρομερά.Πραγματικά δεν ξέρω την αγάπη, εγώ πραγματικά δεν θέλουν να ξέρουν. Ενδιαφέροντα περίπλοκη χάος. Μπορεί να κάνει ένα άτομο να χάσει τον έλεγχο γίνεται ένας ηλίθιος, γιατί Le.Μου αρέσει να διαβάζω, αγαπούν να κατηγορούν κάθε μικρό πράγμα στο κεφάλι σας, μεράκι, αγάπη διαμάχη μαζί σου, τα μικρά πράγματα δεν χρειάζεται να αγωνιστούμε παράλογο κεφάλι έχουν γίνει ένα σημαντικό γεγονός, ασήμαντες σειρά. Μου αρέσει να μιλήσω μαζί σας, η διαμάχη είναι αλήθεια ότι κέρδισε, πραγματικά αγαπώ τσακωθεί με τη ζωή και το θάνατο κάθε μέρα, κάθε μέρα τουλάχιστον να σας ακούσω να πω ότι λυπάμαι, γιατί θα πρέπει να επιτρέψτε μου να κερδίσει. Έχω Haohen ότι δεν σας αγαπάμε, τώρα, πολύ αργά, δεν έχετε αυτήν την καλή τύχη να αγαπάμε. Μισώ τον εαυτό μου Haohen Περίμενα τόσο καιρό να το βρείτε συνειδητά. Μισώ ότι δεν είχα ξεκινήσει στο Hello. Ο καθένας είχε να σας βλάψει και ζητώ συγγνώμη, ακόμη και αν ήταν δικό μου λάθος, αλλά επίσης να ζητήσω συγνώμη από εσάς. Κανείς στον κόσμο δεν μπορεί να αντιμετωπίσει με ψυχραιμία μου. Αλλά μπορείτε, σας απαλή, συμπονετικός, φροντίδα και υπομονή χρησιμοποιούνται στο σώμα μου, αλλά ήμουν ακόμα νταής σας, πάτησε το κεφάλι σας και να σας σκοτώσει κάθε φορά τραυματισμό. Σήμερα αξίζει στο τέλος, θα καταλήξετε να χάσει.Τώρα δεν μπορούμε ακόμη και τους φίλους δεν τα καταφέρουμε, και στη συνέχεια, πριν έχουμε πολλά να συζητήσουμε, πιο κοντά από ό, τι οι φίλοι.Αν και δεν είμαστε ακόμα φίλοι, όπως, ελπίζω μια μέρα να σας πω και πάλι προορίζονται για να ξεκινήσει και πάλι, ελπίζω ότι μια μέρα θα έρθει πίσω για να μου δώσει μια ευκαιρία να επιτρέψτε μου να έχουν ένα καλό για σας. Καλή σας αρέσει. Επειδή τώρα δεν αξίζει την αγάπη σας. Τώρα έχω χάσει τα προσόντα μου σας κάνουν να αγαπήσετε.Δεν ανήκω στην ευτυχία μου δεν ήταν να αγγίξει δεν απαιτείται, ή το τελευταίο πράγμα που τραυματίστηκε. Ίσως δεν αξίζω αυτή τη ζωή είναι να έχουμε μια ευτυχισμένη.


No comments:

Post a Comment